مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| اجازه بدهیم اقتصاد مردمی شود + فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات
سرخط خبرها

قدرت نمایی پهپاد «هدهد» مقاومت بر فراز اراضی اشغالی+ فیلم

  • کد خبر: ۲۳۴۳۹۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
قدرت نمایی پهپاد «هدهد» مقاومت بر فراز اراضی اشغالی+ فیلم
حزب‌الله لبنان با انتشار ویدیویی، از تصویربرداری پهپاد شناسایی خود از عمق سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ضربات اطلاعاتی حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان به تازگی تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی هدهد را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکو‌های گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه حیفا تحت رصد و شناسایی مقاومت لبنان قرار دارد.

در این ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای، حزب‌الله لبنان با وضوح کامل تصاویر گرفته‌شده از سوی پهپاد شناسایی «هدهد» مقاومت اسلامی لبنان را منتشر کرده است.

بندر اشغالی حساس و راهبردی «حیفا» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تأسیسات مهم واقع در این منطقه اشغالی و اطراف آن در ویدئو حزب‌الله لبنان به نمایش گذاشته شده است.

گرفتن این تصاویر از سوی پهپاد شناسایی حزب‌الله لبنان بدون ایجاد هرگونه مزاحمتی از سوی سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شکست سنگینی برای این رژیم به شمار می‌آید.

نکته جالب توجه آن است که در ابتدای این ویدئو عبارت «قسمت اول» نمایش داده می‌شود؛ موضوعی که حاکی از آن است که حزب‌الله لبنان تصاویر هوایی متعدد دیگری از سرزمین‌های اشغالی و نقاط حساس آن در اختیار دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->