صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت حاجیان در فرودگاه مشهد اندیشیده شده و از استقبال‌کنندگان می‌خواهیم مراسم استقبال را در منازل برگزار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه روز جمعه (یکم تیرماه ۱۴۰۳) با پرواز شماره ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

وی اضافه کرد: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حاجیان اندیشه شده است و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت و با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان، برای سامان‌دهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام اقدام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به مکه و مدینه اعزام شدند.

فرودگاه مشهد در بازه زمانی اعزام و بازگشت زائران حج تمتع ۱۴۰۲، در میان ۲۱ فرودگاه کشور، دارای بیشترین آمار نشست‌وبرخاست و اعزام حج‌گزار بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.