دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات
سرخط خبرها

رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۵۶۶۷
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال، ۵۱۹۸ پرواز در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نشست‌و‌برخاست داشتند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته، حدود ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود امانی‌بنی با اشاره به میزان تغییرات پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال، ۵۱۹۸ پرواز در این فرودگاه نشست‌و‌برخاست داشتند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته، حدود ۱۴ درصد افزایش داشته است. همچنین ۷۰۹ هزار و ۶۱۵ مسافر در فرودگاه مشهد جابه‌جا شدند که این تعداد نیز نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته، با حدود ۱۴ درصد افزایش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه، ۴۰۲۴ پرواز داخلی نشست‌وبرخاست کرده که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته، افزایش ۱۱ درصدی داشته است، عنوان کرد: در این ماه، ۵۵۴ هزار و ۳۲۶ مسافر داخلی جابه‌جا شدند که نسبت به دوره زمانی مشابه، حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

امانی‌بنی با اشاره به تغییرات پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه، ۱۱۷۴ پرواز خارجی نشست‌وبرخاست داشتند که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته، افزایش ۲۷درصدی را نشان می‌دهد و از سوی دیگر ۱۵۵ هزار و ۲۸۹ مسافر پرواز‌های خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشتند که این تعداد حاکی از رشد ۳۳ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی بیان کرد: بیشترین پرواز داخلی در اردیبهشت‌ماه امسال مربوط به مسیر مشهد-تهران با ۹۲۵ پرواز و ۱۳۴ هزار و ۴۷۵ نفر مسافر و بیشترین سهم پرواز خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با ۲۲۴ پرواز و ۳۰ هزار و ۶۸۵ نفر مسافر بوده است. پیک پرواز و مسافر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال، مربوط به روز جمعه، ۲۴ فروردین‌ماه امسال، با ۱۹۹ پرواز و ۲۷ هزار و ۷۳۹ نفر مسافر بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->