صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اندیشکده حقوقی ایران از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در آستانه چهلم این شهیدان با مشارکت جامعه دانشگاهیان خراسان‌رضوی خبر داد.

صابر سیاری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز؛ با اشاره به این برنامه عنوان کرد: با توجه به نزدیک‌شدن به چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان و با توجه به ضرورت ایجاد شور و مشارکت بالا در انتخابات ریاست‌جمهوری، بنا را بر برگزاری مراسمی گذاشتیم که با مشارکت دانشگاهیان باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور و پیش از برگزاری مراسم، گفتگو‌هایی را با برخی چهره‌های نزدیک به شهید رئیسی که تجربه همکاری مشترک فراوانی با ایشان داشتند، به صورت ویدئویی آماده کردیم تا جایگاه این شهید را بیش‌از‌پیش تبیین کنیم.

سیاری پرهیز از جنبه‌های سیاسی در این مراسم را مهم دانست و افزود: برنامه ما سیاسی نیست؛ اما تعهد ما مبنی بر ایجاد بستر‌های مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو حائز اهمیت است. از دیدگاه ما، دانشجویان اهمیت بسیار زیادی دارند و مرجعیت علمی دانشگاه نیز در این راستا، نیروی محرکه برای چنین‌برنامه‌هایی محسوب می‌شود.

رئیس اندیشکده حقوقی ایران خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم تا در این برنامه کمتر به سراغ سخنرانی‌ها برویم و صرفاً از دکتر اسماعیلی، ریاست محترم دفتر رئیس‌جمهوری که سابقه همکاری زیادی با شهید رئیسی، چه در قوه‌قضائیه و چه نهاد ریاست‌جمهوری داشتند، دعوت به عمل آمده است و تمامی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی نیز در این گرامیداشت مشارکت خواهند کرد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» فردا (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) از ساعت ۱۷ در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.