استاندار خراسان رضوی بر ضرورت همراهی اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد تعداد شهدای جنگ در غزه به ۳۷ هزار و ۴۳۱ نفر رسید جوادی‌حصار: نظام جمهوری اسلامی پزشکیان را به خوبی می‌شناسد | مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که برای همه به میدان بیاید سرپرست وزارت خارجه ایران: اسرائیل هرچه بیشتر تهدید کند، بیشتر در باتلاق جنایت‌هایش گرفتار می‌شود مخبر: شهید رئیسی ارتباط ما با کشور‌های منطقه را تقویت کرد روسیه از آمادگی غرب برای برکناری زلنسکی خبر داد دانش‌آموزان، ناظران افتخاری انتخابات می‌شوند | آغازبه‌کار قرارگاه دانش‌آموزی «۱۴صفر۳» در خراسان‌رضوی پوتین در ویتنام تقویت روابط راهبردی با این کشور را از اولویت‌های روسیه دانست وزارت خارجه حق ایران برای پاسخ به اقدام خصمانه کانادا را محفوظ می‌داند تشکیل ۶۰ درصد شعبه‌های اخذ رأی مشهد در مراکز آموزشی اخلاق انتخاباتی برای نامزد‌ها و حامیان دومین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امشب (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) سفر محمدجواد ظریف به مشهد لغو شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) نامه سفیر ایران به شورای امنیت سازمان ملل درمورد اتهامات بی اساس آمریکا درباره یمن تظاهرات گسترده خانواده اسرا در مقابل کنست تل آویو چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه به دلیل مخالفت آلمان تصویب نشد انصارالله حمله به کشتی تیوتر را تأیید کرد معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور: بهترین راه مقابله با تحریم، ناامیدی آمریکا از اجرای آن است یک فرمانده صهیونیست: نابودی حماس ناممکن است | حماس ازگروهی کوچک به یک ارتش تبدیل شده است
سرخط خبرها

آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۴۵۶۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
پس از اعلام رسمی اسامی داوطلبان تأیید‌صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، حالا انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هر چه به روز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ نزدیک می‌شویم، تب انتخابات ریاست جمهوری داغ‌تر می‌شود. برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان تأیید‌صلاحیت‌شده در صداوسیما آغاز شده و فضای انتخاباتی کشور وارد مرحله جدیدی شده است.

مجری مناظره انتخاباتی رادیو مشخص شد

برنامه «پاستور شماره ۱۴» با اجرای سیدحسین حسینی، امروز ۳۰ خرداد ماه ساعت ۱۳ از رادیو تهران پخش می‌شود.

سید وحید موسوی؛ مدیر گروه سیاسی اجتماعی رادیو گفتگو و مسئول مناظره انتخاباتی «پاستور شماره ۱۴» معاونت صدای رسانه ملی با اشاره به موضوع مناظره انتخاباتی نمایندگان نامزد‌های ریاست جمهوری توضیح داد: امروز نمایندگان ستاد خبری نامزد‌های ریاست جمهوری موضوع راهبرد‌ها و راهکار‌های پویاسازی فضای سیاسی و انسجام ملی را در مناظره انتخاباتی رادیو مورد بحث قرار خواهند داد. همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت صدا، هر روز مناظره‌های انتخاباتی رادیو در قالب تصویر از ایرانصدا پخش می‌شود. این اقدام در راستای پاسخگویی به نیاز مخاطبان برای دنبال کردن مناظره‌ها صورت گرفته است تا در اختیار افرادی قرار بگیرد که علاقمند به تماشای تصاویر مناظره هستند.

وی ادامه داد: شنوندگان می‌توانند امروز ۳۰ خرداد مناظره انتخاباتی نمایندگان نامزد‌ها را ساعت ۱۳ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه را در قالب برنامه «پاستور شماره ۱۴» به تهیه کنندگی حسین ماکنعلی از رادیو تهران گوش کنند. با توجه به ماموریت تعریف شده برای هر شبکه رادیویی، مناظره‌های انتخاباتی رادیو از شبکه مربوط روانه آنتن خواهد شد.

مسئول مناظره انتخاباتی «پاستور شماره ۱۴» با اشاره به عوامل اجرای برنامه مناظره گفت: سیدحسین حسینی مجری مناظره امروز خواهد بود. مهمانان امروز، علی علیزاده نماینده ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، سعید نورمحمدی نماینده ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، مرتضی خلفی زاده نماینده ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی میثم جعفری نماینده ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی است. /برنا

قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونی برگزار شد

قرعه‌کشی ۴ مناظره با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری برگزار شد و صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد که به ترتیب زیر است؛

مناظره دوم

شماره یک قاضی زاده هاشمی 
شماره سه پورمحمدی
شماره پنج پزشکیان
شماره دو قالیباف 
شماره چهار زاکانی
شماره شش جلیلی

مناظره سوم

شماره پنج قاضی زاده هاشمی 
شماره شش زاکانی 
شماره یک پورمحمدی 
شماره دو قالیباف 
شماره سه پزشکیان 
شماره چهار جلیلی

مناظره چهارم

شماره یک  قالیباف
شماره سه قاضی زاده هاشمی
شماره چهار پورمحمدی
شماره شش زاکانی 
شماره دو پزشکیان
شماره پنج جلیلی

مناظره پنجم

شماره دو زاکانی
شماره پنج قالیباف 
شماره سه جلیلی 
شماره یک قاضی زاده هاشمی 
شماره شش پزشکیان
شماره چهار پورمحمدی

پورمحمدی: از همکاری با دیگر جناح‌ها ترسی ندارم/برخی همیشه برای حضور در انتخابات بلیت دارند

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه قم و اعضای مجمع نمایندگان طلاب در حرم امام راحل، اظهار کرد: وظیفه اصلی من به‌عنوان طلبه، آگاهی‌بخشی به مردم است، ولی از ابتدای انقلاب درگیر مسئولیت‌های اجرایی شدم و به‌عنوان فرزند این انقلاب واجب می‌دانستم همواره همراهی کنم. تا امروز در همه مسئولیت‌ها همیشه به دنبال تقویت نظام بودم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: وظیفه همه ما بازگشت به اصول و ارزش‌های انقلاب است. در حال حاضر بین مردم و حکومت گسل‌هایی ایجاد شده و تردید در جامعه شکل گرفته است، تمام تلاش دشمنان نیز این است که انقلاب ما بیش از این در جهان منتشر نشود و اهدافش تحقق نیابد.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به ما مردد و بدبین شده‌اند، تصریح کرد: در مقابل آن، انقلابیون باید برای بهبود این وضعیت تلاش کنند. من هم در این عرصه پای گذاشتم تا اگر مردم اعتماد کنند، بتوانم ظرفیت‌های نوین تفکر انقلابی را در امور جامعه حاکم کنم. اعتمادسازی یک کار گسترده نیاز دارد و با دو شعار حل نمی‌شود.

پورمحمدی یادآور شد: نسل فعلی به درک جدیدتری از مفاهیم انقلاب نیاز دارد و ترجمه قوی‌تری از معارف دینی و انقلابی می‌خواهد. البته پایه‌های دینی باید در جامعه رسوخ کرده باشد تا همه‌چیز تأثیر خودش را بگذارد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما برای انتخابات تدارک ندیده بودیم ولی برخی افراد گویی همیشه برای حضور انتخابات بلیت دارند و حضور پیدا می‌کنند. تا امروز بیشتر با ناراحتی برخی مسئولیت‌ها را پذیرفتم و به‌جز خبرگان هیچ کجای دیگر نامزد نشدم. در موقعیت‌های مختلف و سطوح عالی حکومتی حضور داشتم و می‌دانم چطور باید فعالیت کنم. سعی می‌کنم در انتخابات وعده‌های امیدبخش و تحولی بدهم ولی وعده‌های غیرواقعی و نشدنی ندهم. در مسئولیت‌هایی که بودم نشان داده‌ام می‌توانم موفق باشم.

وی تصریح کرد: از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم، زیرا رئیس‌جمهوری همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم. اگر به دنبال جناح بندی باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم.

پورمحمدی با بیان اینکه سیاست خارجی یکی از موضوعاتی است که به‌طور جدی نیاز به وفاق ملی دارد، اظهار کرد: در عرصه بین‌المللی باید دارای مواضع روشن و باوفاق باشیم. اگر چیزی را کشور قبول و رهبری تأیید کرد، همه باید حمایت کنیم و کسی حق ندارد آن را تضعیف کند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: فرهنگ از جنس فکر، اعتقاد، عاطفه و احساس است. راه تحول فرهنگی کشمکش و ابزار فیزیکی نیست و فرهنگ را کف خیابان نمی‌توان درست کرد. باید برگردیم ببینیم کجا درست عمل نکرده‌ایم که به اینجا رسیده‌ایم. اسلام به انسان حرمت گذاشته است. باید به زنان، دختران و پسرانمان احترام بگذاریم و بعد با آنان گفتگو کنیم. ما مسئولیم چه کسانی را به میدان می‌فرستیم./ ایسنا

ماجرای حضور خانواده‌های نامزدها در تلویزیون چیست؟

دو قسمت ابتدایی برنامه «گفت‌وگوی صمیمی»، به گفت‌وگو با دختران مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف ـ دو نامزد انتخابات ۱۴۰۳ ـ اختصاص داشت و امشب هم نماینده سعید جلیلی در این برنامه به گفت‌وگو می‌پردازد.

مرضیه حاجی‌پور که پیشتر اجرای برنامه «سلام خبرنگار» را در شبکه خبر برعهده داشت، این برنامه را اجرا می‌کند و سوالاتی از نمایندگان نامزها پرسیده می‌شود که در چند محور است، از فعالیت‌های کاری نامزدها گرفته تا ویژگی‌های فردی و اجتماعی و مسائل خانوادگی و علائق و سلایق آنها.

این برنامه پیش از «گفت‌وگوی ویژه» شبکه خبر روی آنتن می‌رود و برای اولین بار است که به مسائل خانوادگی نامزدها در آنتن پرداخته می‌شود.

نخستین قسمت برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» به گفت‌وگو با زهرا پزشکیان، دختر و نماینده مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اختصاص داشت.

همچنین دومین قسمت از این برنامه به گفت‌وگو با مریم قالیباف، دختر و نماینده محمدباقر قالیباف، پرداخت.

سومین قسمت از برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» که امشب پیش از «گفت‌وگوی ویژه» روی آنتن خواهد رفت، به گفت‌وگو با نماینده سعید جلیلی اختصاص دارد.

در ادامه، سه برنامه باقیمانده از «گفت‌وگوی صمیمی» که به نمایندگان علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده و مصطفی پورمحمدی اختصاص خواهد داشت، به ترتیب جدول پخش حضور نامزدها در «گفت‌وگوی ویژه»، پخش می‌شود./ ایسنا

تکمیل خواهد شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->