صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مشهد در مجلس ادامه داد: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد بود. شاخص‌هایی مانند اعتقاد و اشراف به مبانی انقلاب اسلامی و ... از جمله مهم‌ترین اخص‌های انتخاب فرد اصلح باشد.

میثم ظهوریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص ضرورت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری محل تعیین سکاندار قوه اجرایی کشور است که بخش عمده‌ای از دستگاه اداری و بروکراسی کشور ذیل آن حرکت می‌کند. حجم بالایی از منابع کشور مانند املاک، شرکت‌ها، صندوق‌های بازنشستگی  وهیئت مدیره‌ها توسط دولت تعیین تکلیف می‌شود که نوع نگاه شخص رئیس جمهور و تیم او در نحوه استفاده از این منابع اثر گذار است.

وی افزود: همچنین انتخابات ریاست جمهوری یکی از جلوه‌های نمایش مردم سالاری دینی در ایران است و از این جهت در ایجاد قدرت نرم برای کشور ما در سطح جهانی و بین الملل بسیار موثر خواهد بود.

نماینده مشهد در مجلس ادامه داد: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد بود. شاخص‌هایی مانند اعتقاد و اشراف به مبانی انقلاب اسلامی، توانمندی و کارآمدی سلامت اقتصادی و سیاسی، شناخت مسائل و اه حل‌های آن می‌تواند از جمله مهم‌ترین اخص‌های انتخاب فرد اصلح باشد.

ظهوریان در نهایت گفت: احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و بعید است که سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف از دور انتخابات کنار بکشند.

فردا ۸ تیر ۱۴۰۳ چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی و مصطفی پور محمدی کاندیدا‌های این دوره از انتخابات هستند. شایان ذکر است که پیش از این امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخابانی انصراف دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.