صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد و آقای قالیباف که رای کمتری نسبت به سعید جلیلی دارد، تصمیمی برای کناره‌گیری ندارد.

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیش‌بینی‌اش از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب در انتخابات ۸ تیر ماه گفت: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد. بر اساس قرار و قاعده کسی که رأی کمتری دارد باید به نفع کسی که رأی بیشتری در جبهه انقلاب دارد، کنار برود، اما متاسفانه آقای قالیباف هنوز کنار نکشیده و منتظر است سعید جلیلی کناره‌گیری کند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست کرده‌ایم آتش‌به‌اختیار به کاندیدایی از جبهه انقلاب رأی بدهند که مطابق نظرسنجی‌ها، رأی بیشتری دارد تا کار در دور اول انتخابات تمام شود.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سعید جلیلی در ساعات باقی‌مانده قطعاً کنار نمی‌کشد و به سبب اینکه رأی بیشتری دارد، نباید هم کنار بکشد. محمدباقر قالیباف نیز بعید می‌دانم کنار بکشد. با این وضعیت انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

نخعی‌راد یادآور شد: مردمی که می‌خواهند به آقای قالیباف رأی بدهند، بدانند که رأیشان بر رقابت انتخابات تاثیری ندارد و باید به کسی رأی بدهند تا بر رقابت تاثیرگذار باشد. در غیر این‌صورت انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و همانند سال ۸۴ که مرحوم رفسنجانی رأی بیشتری در دور اول انتخابات داشت، در مرحله دوم رأی نیرو‌های انقلاب اجماع شد و محمود احمدی‌نژاد رأی بیشتری کسب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال شکست جبهه انقلاب در دور نخست انتخابات وجود دارد یا خیر، بیان کرد: بعید می‌دانم چنین‌اتفاقی در دور نخست انتخابات رخ دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.