صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‎الملل شهرداری مشهد مقدس توضیحاتی را درخصوص تصاویر منتشرشده از جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه داد.

محمداسماعیل شیخانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص تصاویر منتشرشده از جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اظهار داشت: طبق قانون برگزاری انتخابات، فاصله سازه‌های بزرگ تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی تا حوزه اخذ رأی بایستی بیش از ۵۰ متر باشد، اما در یکی از شعب اخذ رأی در خیابان کوهسنگی مشهد، یک سازه بزرگ در فاصله کمتر از ۵۰ متر تا شعبه اخذ رأی وجود داشت که با تذکر مسئولین برگزاری انتخابات، جمع‌آوری شده است.

وی افزود: اخباری در فضای مجازی مبنی بر جمع‌آوری سازه‌های تبلیغاتی یک نامزد از سطح شهر مشهد منتشر شده است که صحت ندارد و تنها سازه جمع‌آوری‌شده مربوط به همین شعبه اخذ رأی در خیابان کوهسنگی است. همچنین با توجه به تصاویر منتشرشده، مشخص می‌شود که تمامی تصاویر از همین سازه، اما از زوایای مختلف گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‎الملل شهرداری مشهد مقدس در پایان، تأکید کرد: هیچ سازه دیگری از هیچ‌کدام از نامزد‌های انتخابات در سطح شهر مشهد جمع‌آوری نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.