صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: والدین تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ مهلت دارند در سامانه ثبت‌نام کنند و هم‌زمان با این کار، فراخوانی در روزنامه‌‌های کثیرالانتشار منتشر شده است تا شرکت‌های متقاضی ثبت‌نام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی‌مطلق در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال اولی است که آیین‌نامه سرویس مدارس اجرا می‌شود، تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کنیم و شرایط مطلوبی را فراهم کنیم.

وی افزود: آیین‌نامه جدید در ۳۸ ماده تدوین شده است و عمده تغییرات آن شامل مرجعیت شهرداری در صدور گواهی صلاحیت و پایش و رصد و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها و ثبت‌نام از طریق سامانه سپند است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد در ادامه گفت: والدین تا ۱۵ تیرماه مهلت دارند تا در سامانه ثبت‌نام کنند. سامانه سپند به آدرس irtusepand.ir در اختیار والدین قرار گرفته و هم‌زمان با این کار، فراخوانی در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده است تا شرکت‌های متقاضی ثبت‌نام کنند. ازجمله مهم‌ترین مزیت‌های سامانه، کاهش مراجعات حضوری والدین و قابلیت رصد و پایش تردد ناوگان است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.