برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگسال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند تمدید شد

  • کد خبر: ۲۳۴۲۵۱
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند تمدید شد
مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور گفت: زمان ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی ضامنی اظهار کرد: بر اساس ماده۲۷ آیین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزی هیئت وزیران و به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان موردنیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین موظف‌اند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع‌رسانی مدارس، برای ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی افزود: بنابر درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که نسبت به تغییر و جابه‌جایی مدارس دانش‌آموزان موفق به ثبت‌نام در سامانه سپند نشده‌اند، زمان ثبت درخواست برای سرویس مدارس تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور بیان داشت: ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس موردنظر خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیای دانش‌آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) ثبت شده است.

ضامنی خاطرنشان کرد: استفاده از سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمان‌کاران نیز موظف به ثبت‌نام در این سامانه و اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذی‎صلاح هستند.

وی با بیان اینکه فرایند ثبت شرکت‌ها و پیمان‌کاران متقاضی حمل‌ونقل دانش‌آموزی در سامانه فعال شده است، گفت: از ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ تا پایان مرداد نیز امکان ثبت‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند فراهم شده است و تأیید آن‌ها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودرو‌ها و مسیر‌های سرویس مدارس به طور کامل ثبت شده است و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت برخط بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->