صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب‌الله لبنان چندین موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را موشک‌باران کرد و یکی از پادگان‌های صهیونیستی را هدف حمله پهپادی خود قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه از حملات موشکی و پهپادی جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک الطیبه، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه سی‌ام ژوئن ۲۰۲۴ ساختمانی در شهرک المطله را که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

همچنین مقر گردان‌های زرهی تیپ ۱۸۸ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «راویه» نیز هدف حمله پهپادی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفت. در این حمله پهپادی ساختمان مقر فرماندهی و محل حضور نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفت و به آتش کشیده شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک حولا، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه سی‌ام ژوئن ۲۰۲۴ مقر فرماندهی گردان السهل در پادگاه بیت هلل را با موشک‌های «فلق» هدف گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در پی این حمله، این پادگان به صورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفت، بخشی از آن ویران شد و تلفاتی نیز به نظامیان دشمن وارد شد.

علاوه بر این مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «برانیت» نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف قرار گرفت. در این حمله نیز به دشمن صهیونیست تلفات جانی و مالی وارد شد.

همچنین ساختمان دیگری در شهرک صهیونیستی «یرئون» که از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گرفت توسط رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف قرار داده شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.