صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم

  • کد خبر: ۲۳۶۶۴۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
درحالی که مقاومت فلسطین بارها بر آمادگی خود را برای امضای توافق آتش بس در نوار غزه اعلام کرده است، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بر تصمیم این رژیم برای ادامه جنگ تاکید کرد تا دروغ‌پردازی‌های مقامات این رژیم برای مقصر جلوه دادن مقاومت فلسطین در مسیر دستیابی به توافق برملا شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: به جنگ ادامه می دهیم تا حماس نتواند توان نظامی خود را بازسازی کند.

وی مدعی شد: جنگ در رفح بسیار مهم است و ما موفق به بستن گذرگاه رفح و مسدود کردن تونل‌ها شده‌ایم.

گالانت در ادامه در تقلا برای سرپوش گذاشتن بر تلفات و خسارات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادعا کرد: حماس ضربه سنگینی دریافت کرده است و قادر به بازیابی قدرت خود نیست.

پیش از این نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر تندروی رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در غزه تاکید کرده بود.

این اظهارات درحالی بیان می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان پس از حدود ۹ ماه از آغاز حمله به غزه، ضربات سنگینی را از رزمندگان مقاومت دریافت می‌کند.

با گذشت ۲۶۸ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.