آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رای خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رای‌دادن تردید نکنند+ فیلم گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد
سرخط خبرها

کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد

  • کد خبر: ۲۳۵۳۵۵
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد
بر اساس لایحه مصوب کابینه رژیم صهیونیستی، افسران و سربازان ذخیره ملزم به خدمت در ارتش برای یک دوره اضافی ۳ ماهه می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از رسانه‌های عبری‌زبان، کابینه اسرائیل امروز یکشنبه لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره در ارتش را تصویب کرد تا فردا دوشنبه برای رای‌گیری به کنست ارائه شود.

شبکه ۱۲ اسرائیل اعلام کرد کابینه، لایحه تمدید خدمت افسران و سربازان ذخیره برای یک دوره اضافی ۳ ماهه را تصویب کرده است.

بر اساس این لایحه، سربازان ذخیره تا سن ۴۱ سالگی و افسران ذخیره تا سن ۴۶ سالگی خدمت خواهند کرد.
بنا به اعلام شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، قانون فعلی درخصوص نیرو‌های ذخیره در ۳۰ ژوئن جاری منقضی می‌شود که بر این اساس نیاز فوری به تصویب آن طی این هفته در ۳ خوانش وجود دارد.

طبق قانون فعلی، سربازان ذخیره باید تا سن ۴۰ سالگی و افسران ذخیره تا ۴۵ سالگی در ارتش خدمت کنند.

حدود دو هفته پیش، «یواو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درخواست تمدید این قانون به مدت ۶ ماه را ارائه کرد، اما پس از انتقاد «غالی بیهاریو میارا»، مشاور حقوقی کابینه، با تمدید آن به مدت ۳ ماه موافقت شد.

پیش‌بینی می‌شود لایحه مذکور فردا دوشنبه در اولین خوانش به تصویب برسد و در این صورت، برای اجرایی شدن نیاز به تصویب در دو خوانش دیگر دارد تا به قانون لازم‌الاجرا تبدیل شود.

پیش از این، شبکه کان اسرائیل در گزارشی اذعان کرد بیش از ۲ هزار نظامی در جنگ زمینی علیه نوار غزه به دلیل مشکلات روحی و روانی، مجبور به مراجعه به روانپزشک شده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->