هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر

  • کد خبر: ۲۳۶۶۵۱
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر
صهیونیست‌های اردتودوکس با شرکت گسترده در تظاهرات با خدمت نظامی اجباری خود مخالفت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، صهیونیست‌های افراطی اردتودوکس عامل اصلی شکاف عمیق در میان شهروندان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌روند. بی عدالتی آشکاری که به دهه‌ها به نفع آنها انجام می‌شد اکنون به یکی از چالش‌های تل آویو تبدیل شده است.

بر این اساس، هزاران صهیونیست اردتودوکس با انجام تظاهرات گسترده به تصمیم اخیر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در لغو معافیت خدمت نظامی اجباری این صهیونیست‌ها اعتراض کردند.

معترضان در این تظاهرات فریاد می‌زدند که ترجیح می‌دهند عمر خود را در زندان سپری کنند تا آنکه بخواهند در ارتش خدمت کنند.

گرچه حزب لیکود به رهبری بنیامین نتیانیاهو و سایر احزاب راستگرای صهیونیست با خدمت اجباری صهیونیست‌های اردتودوکس مخالف هستند، اما دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور دستوری اعلام کرده است این افراد هیچ مزیتی نسبت به سایرین نداشته و مستحق دریافت کمک‌های مالی دولتی نیز نیستند.

اکنون دادستانی خواستار فراخوان دستکم ۳ هزار صهیونیست ارتودوکس به خدمت نظامی شده است، موضوعی که خشم راستگرایان را برانگیخته است.

در تظاهرات امروز نیروهای امنیتی با معترضان خشمگین درگیر شده و از ماشین‌های آبپاش برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->