صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی نعمتی برای تمدید قراردادش با سرخ پوشان به مشکل خورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نعمتی یکی از بازیکنانی است که فصل گذشته مورد انتقاد گروهی زیادی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت. بازی‌های پر فرازونشیب او در نیم فصل اول در منطقه چپ خط دفاعی و همین طور بازیکن تعویضی در نیم فصل دوم باعث شد تا کمتر کسی به تمدید قرارداد با او فکر کند. اما باشگاه پرسپولیس تصمیم به تمدید قرارداد با این بازیکن گرفت و طی روز‌های گذشته نیز تماس‌های زیادی با این بازیکن برای تمدید قرارداد داشت.

اما جالب اینجاست بازیکنی که به واسطه فروش خانه‌اش در ابتدای حضور در پرسپولیس از سوی برخی هواداران پرسپولیس بازیکنی متعصب معرفی می‌شد در پاسخ به تمام تماس‌های باشگاه اعلام کرده قبل از تمدید قرارداد باید طلب ۶ میلیاردی‌اش را دریافت کند. موضوع زمانی جالب می‌شود که وقتی باشگاه از به او تاکید کرد که با توجه به مصوبه بانک شهر مبنی بر پرداخت بدهی‌ها، پرداخت بدهی او هم قطعی است و بلافاصله پس از حضور در باشگاه و تمدید قرارداد مبلغ بدهی‌اش پرداخت می‌شود، این مدافع اعلام کرد تا پیامک واریز پول را نبیند از تمدید قرارداد خبری نیست.

حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد و تمایل این مربی به جذب نعمتی باعث شده تا این مدافع نیشابوری در مذاکراتی که با باشگاه داشته از پیشنهاد چند تیم لیگ برتری بگوید. به هر روی به نظر می‌رسد علی نعمتی نیز مثل چند بازیکن دیگر وسوسه شده و بعید نیست بخواهد به پیشنهادی که دارد پاسخ مثبت بدهد.

باید منتظر بود و دید بدهی بازیکنان چه زمانی پرداخت می‌شود تا نفراتی، چون نعمتی و آل کثیر بدون مشکل قراردادشان را تمدید کنند و نفراتی، چون کنعانی زادگان و بقیه نیز برای اردوی هلند پاسپورت خود را تحویل باشگاه بدهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.