علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه! گاریدو برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود ترس بیرانوند از پرسپولیسی شدن نیازمند پرسپولیس شامل کسر سهمیه خارجی نمی‌شود ترابی همچنان در دسترس پرسپولیس نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد

  • کد خبر: ۲۳۶۹۷۸
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد
رضا درویش در خصوص مجوز کار سرمربی اسپانیایی صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته خبری مبنی بر عدم صدور مجوز برای خوان کارلوس گاریدو منتشر شد. حالا رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: عجیب است که این خبر‌هایی که می‌آید بر چه اساسی است؟ شورای برون مرزی مجوز را صادر کرد و گفتند یک‌سری از مدارکش کامل نبوده است.

او در مورد تکمیل مدارک گفت: باشگاه مدارک را از ایشان گرفته و امروز ارسال کرده است. احتمالا تا فردا هم مجوزش صادر می‌شود تا طی چند روز آینده به تهران بیایند. باید مدارک را بدهیم و اگر امروز مجوزش صادر شود تا آخر هفته می‌توانند به ایران بیایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->