شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟ درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ جلالی در استقلال ماندنی شد نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی! چشمی به مدیران استقلال: اول تسویه بعد قرارداد عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون‌باز هفده‌ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟

  • کد خبر: ۲۳۶۸۱۳
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟
قرارگاه رامین رضاییان با سپاهان به نحوی است که او نمی‌تواند سپاهان را به مقصد هیچ یک از تیم‌های ایرانی ترک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس اگرچه در ابتدا با توجه به حساسیت‌هایی که درون تیم نسبت به رامین رضاییان وجود دارد علاقه‌ای به جذب این بازیکن نداشت، اما در ادامه با توجه به درخواست بالای هواداران پرسپولیس صحبت‌های مقدماتی را با ایجنت این بازیکن انجام داد و مدیر برنامه‌های رضاییان نیز در همان پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رامین برای فصل آینده دوست دارد فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند. اظهارنظری که باعث شد تا مذاکرات در همین نقطه به پایان برسد.

اما نکته اینجاست که رامین رضاییان مجوز حضور در تیم‌های ایرانی را از سوی باشگاه سپاهان ندارد. داستان از این قرار است که در قرارداد رضاییان با سپاهان که نیم فصل تمدید شد، بند فسخی وجود دارد که این بازیکن با فعال کردن این بند می‌تواند از سپاهان جدا شود. اما نکته جالب در قرارداد این بازیکن این است که این بند فسخ برای تیم‌های ایرانی فعال نمی‌شود. از این رو رامین رضاییان برای انتقال به تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس نیاز به رضایت باشگاه سپاهان دارد که طبیعی است سپاهانی‌ها هرگز مجوز حضور این بازیکن را برای باشگاه پرسپولیس صادر نخواهند کرد.

از این رو پروژه انتقال رامین رضاییان به باشگاه پرسپولیس را باید منتفی دانست.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
مسعود پزشکیان
46.23%
سعید جلیلی
42.34%
هنوز تصمیم نگرفته ام
11.43%
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->