صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران

  • کد خبر: ۲۳۷۰۲۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
مهدی تاج درحالی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال رونمایی کرد که نام علی خسروی که اخیرا محروم شده بود در میان اعضای کمیته داوران قرار گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در ماه‌های اخیر اسامی متعددی از زیرمجموعه فدراسیون فوتبال مطرح شد که حاشیه‌هایی را برای فدراسیون فوتبال با وجود آورند.
علی خسروی یکی از همین افراد حاشیه ساز بود که به دلایلی چند روز نیز محروم شد، اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به تازگی نام این فرد را در میان اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار داده تاموجی از شگفتی در میان اهالی رسانه به پا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال که روز گذشته در نطقی تاریخی اعلام کرد حتی اجازه نمی‌دهد در زیر مجموعه‌اش هزار تومان تخلف شود درحالی که قوه قضاییه رسما تخلفات سنگین مالی در زیر مجموعه فدراسیون فوتبال راتایید و نام افراد متخلف را هم برده بود، با این اقدام نشان داد هیچ توجهی به سوابق افراد زیر مجموعه خود ندارد.  


خسروی بار‌ها با مصاحبه‌های غیر مسئولان برای فدراسیون فوتبال حاشیه ساخته بود، اما حالا از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزیده شده است که باید دید معیار مهدی تاج برای این انتخاب چه بوده است؟!

اعضای کمیته داوران به این شرح است: دانیال مرادی، علی جوادی، علی خسروی، حسین نیرویار، حسین زرگر و اسماعیل صفیری. این شش نفر قرار است کمیته داوران فدراسیون فوتبال را تشکیل دهند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.