سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور

  • کد خبر: ۲۳۶۸۲۲
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور
درحالی که باشگاه استقلال در حال عقد قرارداد با آقایی‌پور بود یک پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به این بازیکن کار را برای مدیران باشگاه استقلال دشوار کرد و این بازیکن حین مذاکرات جدید از باشگاه استقلال خارج شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال که موفق شد آقایی‌پور را پای سفر به روسیه منصرف کرده و این بازیکن را برای انجام مذاکره به باشگاه خود فرا بخواند، اما این بازیکن حین مذاکره با باشگاه استقلال از عقد قرارداد منصرف شد و به خانه خود بازگشت.

تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد که باشگاهی از لیگ برتر با ارسال پیامک به آقایی‌پور مدعی می‌شود که مبلغ ۸۰ میلیارد تومان برای عقد قرارداد با او کنار گذاشته است. این پیشنهاد به انضمام رقمی است که باشگاه مذکور قصد دارد به باشگاه استقلال خوزستان بدهد.


درواقع قرار شده ۴۰ میلیارد تومان دستمزد برای آقایی‌پور در نظر گرفته شود و ۴۰ میلیارد تومان نیز به باشگاه استقلال خوزستان داده شود. این پیشنهاد بسیار بیشتر از دستمزدی است که باشگاه استقلال برای آقایی‌پور در نظر گرفته و در نتیجه باید مذاکرات با آقایی‌پور از سوی استقلالی‌ها را تمام شده تلقی کرد و به احتمال زیاد آقایی‌پور در روز‌های آتی راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

پیشنهادرسیده به آقایی‌پور، اما به طور کلی فضای نقل وانتقالات فوتبال ایران را تحت الشعاع خود قرار داده و روشن نیست که باشگاه خواهان آقایی‌پور با پرداخت چنین مبالغی به بازیکنان مورد نظرش چه طور می‌خواهد سقف قرارداد را که ۵۰۰ میلیارد تومان لحاظ شده، رعایت کند.  

ظاهرا برخی باشگاه‌ها به راحتی سقف را دور می‌زنند و هیچ توجهی به این قوانین ندارند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->