صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نقش‌آفرینی ریچارد گر در سریال جاسوسی «آژانس»

  • کد خبر: ۲۳۷۰۸۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
ریچارد گر به مایکل فاسبندر و جفری رایت در سریال جاسوسی «آژانس» پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ریچارد گِر در سریال مهیج جاسوسی «آژانس» در شوتایم پارامونت پلاس بازی می‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که مایکل فاسبندر در این سریال بازی خواهد کرد و حضور جفری رایت هم در ماه گذشته تایید شد. اکنون گِر جدیدترین بازیگر مشهوری است که نامش با این سریال گره می‌خورد.

«آژانس» اقتباسی از سریال مشهور فرانسوی «دفتر» است و در نسخه انگلیسی زبان آن، فاسبندر در نقش یک مامور مخفی سیا که دستور گرفته تا زندگی مخفی خود را رها کند و به لندن بازگردد، ظاهر می‌شود. وقتی عشق گذشته زنده می‌شود، حرفه، هویت واقعی و مأموریت او در برابر قلبش قرار می‌گیرد.

گفته شده گِر در نقش بوسکو بازی خواهد کرد که رییس دفتر لندن با گذشته‌ای تاریخی است که پس از ۸ سال خدمت به عنوان یک مامور مخفی، بازگشته است.

مدیر شوتایم از ریچارد گِر به عنوان یک چهره باکلاس یاد کرد که چند نسل طرفدار در سراسر جهان دارد و به دلیل توانایی استثنایی‌اش در القای عمق و اصالت در هر نقشی که بازی می‌کند، مورد تحسین است.

گِر سال ۱۹۹۳ برای بازی در فیلم تلویزیونی «و گروه بازی کرد» نامزد امی شد و در سال ۲۰۱۹ در ۲ مینی سریال بریتانیایی برای بی‌بی‌سی جلوی دوربین رفت. او برای بازی در فیلم‌هایی، چون «یک افسر و یک جنتلمن»، «ژیگولوی آمریکایی»، «زن زیبا»، «ترس اولیه» و «شیکاگو» شهرت جهانی دارد و برای ۲ فیلم «یک افسر و یک جنتلمن» و «زن زیبا» نامزد گلدن گلوب و برای بازی در «شیکاگو» برنده جایزه گلدن گلوب شده است. فیلم «هاچیکو» از به یادماندنی‌ترین فیلم‌های اوست.

«آژانس» درحال حاضر در لندن در حال تولید و قرار است به صورت بین‌المللی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، برزیل و ژاپن پخش شود.

پروژه‌های بعدی ریچارد گِر شامل فیلم «اوه کانادا» پل شریدر با بازی جیکوب الوردی و اوما تورمن و همچنین «ساختِ» با بازی دایان کیتون و بلیک لایولی است.

جو رایت سازنده «غرور و تعصب»، «آنا کارنینا»، «تاوان» و «تاریک‌ترین ساعت» که نویسنده تمام ۱۰ قسمت سریال است، کارگردانی ۲ قسمت نخست را برعهده دارد و همچنین در کنار جز باترورث و جان هنری باترورث از «فورد در برابر فراری» و «لبه فردا» تهیه کننده اجرایی هم خواهد بود.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.