سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فصل سوم «سرزمین مادری» آماده پخش شد

  • کد خبر: ۲۳۶۹۸۴
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
فصل سوم «سرزمین مادری» آماده پخش شد
فصل سوم «سرزمین مادری» که مدتی بود در مراحل پس تولید قرار داشت، حالا آماده پخش شده و به‌زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل سوم «سرزمین مادری» با بازی بازیگرانی چون آرش مجیدی، بابک حمیدیان، کوروش سلیمانی، سعید راد، گلچهره سجادیه، حسین محجوب، سعید نیکپور، مهران رجبی، حسین مهری، لیلا برخورداری، آشا محرابی، شهرام قائدی و ... به‌زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«سرزمین مادری» به نویسندگی علیرضا طالب‌زاده، تهیه‌کنندگی محمد مسعود و کارگردانی کمال تبریزی و سیدجمال سید حاتمی ساخته شده است.

سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده بود به دلیل انجام مراحل پس‌ از تولید و اصلاحات، حدود دو ماه با وقفه در پخش مواجه شد.

کمال تبریزی پیشتر درباره‌ی اصلاحات انجام شده و میزان قسمت‌های این سریال گفته بود: «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل آن حدود ۲۰ قسمت و کم و بیش است و در مجموع شامل ۶۰ قسمت است. ما برای اینکه دیگر هیچ سوءتفاهمی پیش نیاید اصلاحات کامل را انجام دادیم و تمام اصلاحیه‌ها در جلسات متعددی که با افراد مختلف داشتیم انجام شد. اغلب این اصلاحات به تغییر اسامی برمی‌گشت؛ اینکه طوری نباشد که اشاره به افراد خاصی داشته باشیم. البته کاری دشوار بود اما انجام شد و زمانی که همه، سریال را ببینند، متوجه می‌شوند که سوء‌تفاهم‌ها دیگر برطرف شده است و حالا دیگر قصه، داستان و موضوعی که مطرح است، اهمیت دارد و موارد حاشیه‌ای آن کنار می‌رود.

با این حال این کارگردان پس از پخش قسمت‌هایی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرده بود و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره داشت.

در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

گفتنی است شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود.

این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->