صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با انتخاب رئیس جمهور جدید احتمال وقوع تغییرات دوباره در بدنه مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شدت قوت گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتخاب رئیس جمهور جدید تغییراتی را در بدنه هیات مدیره و مدیریتی دو باشگاه ایجاد خواهد کرد. معمولا رسم است بعد از انتخاب رئیس جمهوری و معرفی وزراء آرام، آرام تغییرات در لایه‌های زیرین مدیریتی نیز کلید بخورد که باشگاه‌های بزرگ و مردمی استقلال و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در دوره گذشته نیز همین اتفاقات رخ داد و با روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید (شهید ابراهیم رئیسی) تغییراتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولس کلیدخورد.

حالا نیز با روی کار آمدن مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران بروز تحولات در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجتناب ناپذیر اس تو پیش بینی می‌شود در ماه‌های آتی شاهد بروز تغییراتی در بدنه مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشیم.


البته بعید است این تغییرات به سرعت انجام شود و دو باشگاه با مدیریت فعلی به کار خود ادامه خواهند داد، اما در ماه‌های آتی و با معرفی وزرا داستان به کلی تفاوت خواهد کرد و اوضاع به گونه دیگری پیش خواهد رفت.

حتی ممکن است در ماجرای مالکیت دو باشگاه نیز تغییراتی ایجاد شود، چون طبق شنیده‌ها دو خریدار و مالک باشگاه استقلال و پرسپولیس چندان از شرایط درآمدزایی راضی نیستند و شاید در این راستا نیز تحولاتی ایجاد شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.