بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس!

  • کد خبر: ۲۳۷۴۲۶
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس!
گلر ملی پوش پرسپولیس به دنبال راهی است تا با افزایش قراردادش به این تیم برگردد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که در دو فصل اخیر به بدترین شکل ممکن سوهان روح هواداران سرخ پوش بوده، این بار هم در بازار نقل و انتقالات رفتاری داشت که باعث ناراحتی طرفداران قرار گرفته است. گلر ملی پوش پرسپولیس همچون فصل قبل بصورت یک طرفه قراردادش را با این تیم فسخ کرد و بازهم در شرایطی که همه نگران وضعیت این بازیکن بودند، درخواست افزایش رقم قرارداد خودش را داشت. این در حالی است که بیرو هنوز با سرخ‌ها قرارداد دارد و مدیران باشگاه معتقدند این درخواست اصلا منطقی نیست.

در همین حال بیرانوند چند روز پیش در یک فایل ویدیویی مدعی شد تمام رفتار‌هایی که داشته کاملا حرفه‌ای است و هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است. با این همه به نظر می‌رسد که آقای دروازه بان به خوبی می‌داند که در نهایت و براساس قانون باید تابع باشگاه باشد و برنامه هایش بدون هماهنگی و موافقت پرسپولیس به نتیجه نمی‌رسد.

حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود که گلر ملی پوش پرسپولیس از طریق مصطفی سلیمانی (وکیل بیرانوند) به باشگاه پیغام داده تا درصورتی که قراردادش را به ۴۰ میلیارد تومان برسانند، حاضر است فصل بعد هم برای این تیم به میدان برود.

درخواستی که در همان ابتدا مورد مخالفت هیئت مدیره قرار گرفته و به وکیل این بازیکن اعلام شده براساس مصوبه هیات‌مدیره او دیگر نمی‌تواند به این تیم برگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->