صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در حالی که رژیم صهیونیستی با توسل به میانجی های مختلف در تلاش برای دستیابی به آتش بس با جنبش حماس در غزه است، نخست وزیر این رژیم بار دیگر به تکرار ادعاهای واهی خود درباره توانایی ها و خواسته های این رژیم پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، «بنیامین نتانیاهو» در این باره مدعی شد: هر گونه توافقی درباره آتش بس در غزه باید امکان ادامه جنگ برای اسرائیل تا تحقق همه اهداف جنگ را فراهم کند.

نتانیاهو بجای توجه به واقعیت‌های میدانی از آمال خود سخن به میان آورد و افزود: براساس توافقی که در آینده به دست خواهد آمد، نباید به حماس اجازه داده شود از طریق مرز مصر با نوار غزه، اقدام به قاچاق سلاح کند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر ادامه داد: براساس توافق مذکور، هزاران نیروی مسلح قادر به بازگشت به شمال نوار غزه نخواهند بود.

دفتر نتانیاهو در این باره ادعا کرد: موضع سختگیرانه بنیامین نتانیاهو علیه متوقف شدن عملیات نظامی در رفح، حماس را به شرکت در مذاکرات برای آتش بس در غزه وادار کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از نخست وزیر رژیم اشغالگر اعلام کرد: براساس پیشنهادی که اسرائیل با آن موافقت کرده است به آوارگان اجازه داده می‌شود به خانه هایشان برگردند، بدون اینکه اهداف جنگ کنار گذاشته شود.

پایگاه خبری «خلیج آنلاین» روز جمعه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی از آغاز دور جدید مذاکرات برای پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دوحه پایتخت قطر خبر داد.

این منبع گفت که پاسخ حماس، روند عملیاتی ادامه مذاکرات را تسریع می‌کند و ممکن است زمینه را برای انعقاد توافق جهت دستیابی به توافق نهایی آتش بس فراهم کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.