روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو

  • کد خبر: ۲۳۷۹۱۲
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو
نخست وزیر جدید انگلیس در تماسی تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار دستیابی به آتش‌بس در غزه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «کر استارمر» نخست وزیر جدید انگلیس امروز یکشنبه در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو همتای صهیونیست خود به رایزنی پرداخت.

بر اساس اعلام این رسانه، نخست وزیر جدید انگلیس در رایزنی تلفنی صبح امروز خواستار «تعمیق بیشتر روابط فیمابین» شده است.

«کر استارمر» در ادامه بر «نیاز آشکار و فوری به برقراری آتش بس» در غزه، بازگشت اسیران و افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

این مقام انگلیس اضافه کرد: مهم است که اطمینان حاصل شود شرایط بلند مدت برای راه حل دو دولتی وجود دارد، از جمله حصول اطمینان از اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین از امکانات مالی برای عملکرد مؤثر برخوردار باشد!

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->