صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و نیز انبار‌های ضایعات متخلف خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کلیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آلودگی و مزاحمت‌های متعدد ایجادشده و همچنین دستور مقام قضایی، پیگیری درخصوص شناسایی و پلمب واحد‌های صنفی و انبار‌های ضایعات صورت گرفته و در این راستا، دو هزار و ۴۷۹ مورد رسیدگی و بازدید انجام شده است که منجر به صدور هزار و ۲۹۴ اخطار اولیه کمیسیون بند ۲۰ شد.

وی افزود: با توجه به عدم توجه ۹۴۴ واحد صنفی به این اخطارها، رأی کمیته بدوی کمیسیون بند ۲۰ به آنان ابلاغ شد. یکی از مطالبه‌های شهروندان، سامان‌دهی مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده است که در صورت واگذاری واحد‌های مسکونی و تجاری به صاحبان مشاغل صنفی مزاحم و آلاینده، مطابق قانون از فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری خواهد شد.

در ادامه، مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: مالکان قبل از واگذاری واحد مسکونی و تجاری به افراد، نسبت به کسب مشاوره از کارشناسان کمیسیون بند ۲۰ سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی اقدام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.