صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی

  • کد خبر: ۲۳۸۱۲۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری زنی که با سرقت پست های مخابراتی موجب قطعی تلفن و اینترنت در محدوده امین آباد شده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کله پست‌های مخابراتی در محدوده امین آباد در هفته‌های اخیر که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۳ فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری امین آباد با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی متوجه شدند که متهم یا متهمان با استفاده از اره آهن‌بُر، باجه‌های مخابراتی را تخریب و کله پست‌های مخابراتی را سرقت کرده‌اند. در همین راستا نیز مأموران کلانتری امین آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی، در نهایت در شانزدهم تیر ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که یک زن بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده امین آباد رفته و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم زنی حدودا ۳۵ ساله بود پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به هفت فقره سرقت کله پست‌های مخابراتی در محدوده امین آباد اعتراف کرد.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این زن پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات برای تکمیل پرونده و شناسایی سایر همدستان تحویل پلیس آگاهی شهرستان ری شد و پس از آن نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.