صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نقشه وحشتناک زن معتاد در مشهد برای اخاذی از مردان + عکس

  • کد خبر: ۲۳۸۶۵۳
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
زن معتادی که به اموال مردان هوسران دستبرد می‌زد، در حالی با پیگیری‌های یک مالباخته سمج به دام افتاد که راز سرقت‌های وحشتناک با نوشیدن‌های آلوده را فاش کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود یک هفته قبل مرد جوانی با گزارش سرقت از منزل مسکونی‌اش به افسران دایره کلانتری رسالت مشهد گفت: شبی که اعضای خانواده ام در منزل نبودند و من هم در محل کارم حضور داشتم، دزدان به منزلم دستبرد زده و گوشی‌های تلفن را به همراه تلویزیون به سرقت برده‌اند.

با تشکیل پرونده سرقت در کلانتری، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دزدان مورد ادعای شاکی ادامه یافت تا این که سپیده دم روز سه شنبه گذشته، مال‌باخته جوان با پلیس تماس گرفت و مدعی شد دزد اموالش را که یک زن خیابانی است در اطراف بزرگراه شهید میرزایی شناسایی کرده است. در پی دریافت این خبر بلافاصله گروه گشت نامحسوس با صدور دستوری از سوی سرهنگ مجتبی حسین زاده (رئیس کلانتری رسالت) عازم محل شدند و زن ۳۲ ساله را به مرکز انتظامی انتقال دادند؛ اما این زن که مدعی بود به مواد مخدر صنعتی (شیشه) اعتیاد دارد، در حضور مال‌باخته سمج، دستبرد به اموال مردان هوسران را فاش کرد.

او گفت: آن شب شاکی مرا به منزلش برد تا به عقد موقت او دربیایم. من هم که برای تامین هزینه‌های اعتیادم به پول بیشتری نیاز دارم، از قبل قرص‌های خواب آور را در کیفم گذاشته بودم که آن‌ها را درون نوشیدنی مال‌باخته ریختم و زمانی که او به خواب عمیقی فرو رفت، گوشی‌های تلفن و تلویزیون منزلش را سرقت کردم و به شهرستان چناران رفتم، ولی حدود یک هفته بعد از این ماجرا در حالی دستگیر شدم که از منزل یکی دیگر از طعمه هایم باز می‌گشتم. او در حالی که مقادیری وجه نقد را به پلیس نشان می‌داد، افزود: این مبالغ را هم از منزل آخرین طعمه ام به سرقت بردم که قرار بود مرا به عقد موقت خودش درآورد! به او نوشیدنی خواب آور خوراندم و پول هایش را سرقت کردم!

با اعترافات این زن معتاد، بررسی‌های تخصصی افسران دایره تجسس کلانتری رسالت برای شناسایی مال‌باختگان آغاز شد که طعمه این زن جوان شده اند چراکه تحقیقات مقدماتی پلیس نشان می‌دهد مردان هوسرانی که به دام زن مذکور افتاده اند احتمالا به دلیل ترس از رسوایی و آبروریزی شکایتی را در مراکز انتظامی مطرح نکرده اند و یا چگونگی وقوع سرقت را به طرز عجیبی تغییر داده اند.

مال‌باخته سمج که بعد از یک هفته پیگیری، موفق شده بود زن شیشه‌ای را در پاتوق معتادان وسط بزرگراه شناسایی کند، با اعترافات وی، حقیقت ماجرای سرقت را بازگو کرد و بدین ترتیب بررسی‌های پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

منبع: خراسان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.