صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: با تفاهم صورت‌گرفته، مقرر شده اربعین امسال، شهرداری مشهد در برخی اماکن شهر نجف، پوشش فرهنگی هم داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در گفتگویی با اشاره به جلسه مشترک اخیر خود با رئیس شورای استان و جمعی از مدیران شهری نجف اشرف، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، امسال هم توفیق خدمات‌رسانی به زائران و عزاداران اربعین حسینی(ع) در نجف اشرف، نصیب همکارانمان در شهرداری مشهد خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی این سال‌ها، عمده نقش‌آفرینی شهرداری مشهد معطوف به حوزه‌های خدمات‌شهری و حمل‌ونقل بوده، گفت: یکی از ضعف‌های موجود، عدم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در ایام اریعین است و نسبت به ظرفیت شهرداری در این حوزه، ورود جدی نداشته‌ایم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: برهمین اساس، با تفاهم صورت گرفته، مقرر شده اربعین امسال، شهرداری مشهد در برخی اماکن، پوشش فرهنگی هم داشته باشد.

ناصحی تصریح کرد: یکی از تاکیدات جدی ما، حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در قبال تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی در این ایام است و موضوعات فرهنگی مرتبط با غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را باید مدنظر داشته باشیم.

وی گفت: نقش‌آفرینی در حوزه فرهنگی، به عنوان یک مأموریت جدید برای شهرداری مشهد در ایام اربعین حسینی (ع) در نجف اشرف تعریف شده و از این فرصت باید برای ارتقاء معرفت عزاداران مشهدالرضا (ع) بهره بگیریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.