صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید بازنشستگان بر اساس متناسب‌سازی حقوق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی اظهار کرد: دولت دغدغه معیشت بازنشستگان را داشت و با مصوبه مجلس و طبق قانون برنامه هفتم و احکام برنامه سالانه متناسب‌سازی را در دستور کار قرار داد تا حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: دولت در ماه‌های گذشته مصوب کرد تا سه میلیون تومان به ازای هر بازنشسته پرداخت شود تا از بابت هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب هزینه کمک معیشتی و مستمری به بازنشستگان پرداخت شده تا آنها بتوانند از این مبلغ استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین این رقم قابل توجه برای ما سخت بود، اما سعی کردیم در مدت یک هفته این منابع را تأمین کرده و پرداخت سه میلیون تومان علی‌الحساب را به حساب بازنشستگان انجام دهیم.

موسوی افزود: تلاش می‌کنیم تا احکام جدید بازنشستگان بر اساس متناسب‌سازی صادر شود تا بر همین اساس پرداختی‌ها نیز انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان طبق قانون انجام خواهد شد و ما به تمام تعهدات خود دقیق عمل خواهیم کرد.

موسوی اضافه کرد: ما هر زمان منابع مالی پیدا کردیم با اولویت پرداختی بازنشستگان و افزایش مستمری جامعه هدف را انجام دادیم تا متناسب با تورم، افزایش قدرت خرید را داشته باشند.

وی بیان کرد: به هیچ وجه این پرداختی‌ها خارج از ضوابط قانونی و تکلیف ارائه شده به سازمان نبوده و افرادی که از این پرداختی‌ها ناراحت هستند، بهتر است آب خنکی بنوشند تا آرامش پیدا کنند.

موسوی در ادامه یادآور شد: دولت به معنای واقعی خدمتگزار مردم بوده و این شعار نیست بلکه آن چیزی است که در عمل مردم شاهد آن هستند و به عینه می‌توان این شرایط حمایتی را از بازنشستگان و مستمری‌بگیران به اشکال مختلف انجام داد.

وی تصریح کرد: با کانون‌های عالی بازنشستگی نیز رایزنی‌ها را در حال انجام داریم تا نحوه اجرای قانونی متناسب‌‎سازی را با صدور احکام جدید انجام دهیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.