صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن جدید تراکتور و سابق پرسپولیس در پیامش به هواردان سرخ‌های تهرانی گفت که قصد خداحافظی از پرسپولیس را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ترابی پس از سال‌های درخشان در پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت و راهی تراکتور شد که اکنون در پیامی برای سرخ‌پوشان پایتخت و هوادارانش نوشت:

«امروز احساسات مختلفی در قلبم وجود دارد. همانطور که شما می‌دانید تصمیم گرفتم تا وارد یک ماجراجویی جدید و چالش جدیدی بشوم.

با تشکر از باشگاه شروع می‌کنم که از من استقبال کرد و فرصتی داد تا بخشی از این باشگاه فوق‌العاده باشم؛ پرسپولیسی که همیشه در قلبم باقی خواهد ماند.

در این سال‌ها چیز‌های بسیاری یاد گرفتم و خودم را در یک خانواده‌ی فوتبالی پیدا کردیم. از تمام آنها تشکر می‌کنم که باعث پیشرفت من به عنوان یک بازیکن و همچنین پیشرفت به عنوان یک مرد شدند.

درک می‌کنم که این خداحافظی می‌تواند احساسات متفاوتی به همراه داشته باشد و طبیعی است، چون شما یک تکه‌ی بزرگ از قلب خود را ترک می‌کنید، اما مهم این است که فراموش نکنید در فوتبال به مانند زندگی گاهی اوقات تغییرات باعث پیشرفت همه می‌شود.

برای همه‌ی شما، باشگاه و هواداران بهترین‌ها را در آینده می‌خواهم و شکی ندارم که هنوز هم با یکدیگر کار‌های بزرگی انجام خواهید داد. یک آغوش گرم با امید اینکه این یک خداحافظی نباشد و در آینده یکدیگر را ببینیم. بدرود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.