پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی فولاد برای محمد عمری؟ گلر استقلال در راه اراک ایوان آلخو – استقلال، در انتظار امضای نهایی + هایلات بازی‌های آلخو کیتا بالده، عجیب‌ترین گزینه استقلال + آمار و سوابق بازی بالده ورزشگاه تختی میزبان سرخابی‌ها شد اعتصاب داوران فوتبال استان خراسان رضوی گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس درگیری هواداران استقلال بر سر حردانی دلتنگی تلخ فرهاد مجیدی برای پدر جدایی تابستانی سردار آزمون| ملی پوش ایرانی در فرانسه؟ نکونام مهاجم پورتو و الهلال را نخواست؟ نکونام بابت هاشمی نسب تحت فشار نیست!
سرخط خبرها

ورزشگاه تختی میزبان سرخابی‌ها شد

  • کد خبر: ۲۴۰۱۸۰
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
ورزشگاه تختی میزبان سرخابی‌ها شد
به نظر می‌رسد تیم‌های استقلال و پرسپولیس فقط در بازی‌های مهم خود در ورزشگاه آزادی میزبان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام دبیر ستاد آماده سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر، تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل آینده در ورزشگاه تختی میزبان حریفان خود خواهند بود و فقط بازی‌های بزرگ این دو تیم از جمله دربی و بازی‌های آسیایی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

داوود رفعتی گفت: ورزشگاه تختی ۹۰ درصد آماده میزبانی از لیگ برتراست. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم کمک کنند تا کار‌های جزیی مثل نصب گیت‌ها و برخی مسائل دیگر انجام شود. این کار‌ها هزینه‌بر است و نیاز به کمک سرخابی‌ها دارد. با انجام کار‌های باقیمانده دیدار افتتاحیه لیگ برتر و همه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل به جز دیدار‌های بزرگ مثل دربی و نبرد با تراکتور و سپاهان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. دیدار‌های لیگ نخبگان این دو تیم، به اضافه بازی‌های بزرگ و مهم آنها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->