ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس پاتک پرسپولیس به استقلال | حسینی سرخ‌پوش می‌شود؟ احتمال معاوضه بلانکو قوت گرفت عقب نشینی فدراسیون فوتبال مقابل سقف قرارداد پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی فولاد برای محمد عمری؟ گلر استقلال در راه اراک ایوان آلخو – استقلال، در انتظار امضای نهایی + هایلات بازی‌های آلخو کیتا بالده، عجیب‌ترین گزینه استقلال + آمار و سوابق بازی بالده ورزشگاه تختی میزبان سرخابی‌ها شد اعتصاب داوران فوتبال استان خراسان رضوی گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس درگیری هواداران استقلال بر سر حردانی
سرخط خبرها

پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی فولاد برای محمد عمری؟

  • کد خبر: ۲۴۰۲۱۰
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی فولاد برای محمد عمری؟
محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس با پیشنهاد سنگین فولاد روبرو شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد عمری پدیده دو فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس که در میانه‌های فصل قبل ترجیح داد بخاطر سربازی راهی ملوان شود، حالا به دنبال کسورات خدمت خودش است تا فصل بعد را در تیمی غیر از ملوان سپری کند.

حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود مدیران باشگاه فولاد بواسطه درخواست یحیی گل محمدی برای این بازیکن پیغام فرستاده اند که در صورت پایان خدمتش، پیش از شروع لیگ برتر می‌تواند به این تیم برود.

البته عمری بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود، اما قرارداد عجیب این بازیکن (نزدیک ۱ و نیم میلیارد تومان) با پرسپولیس باعث شده تا ستاره تکنیکی و سرعتی این تیم، به فکر جدایی بیفتد.

حالا از دوستان نزدیک محمد عمری شنیده شده که باشگ‌ها فولاد قراردادی ۳۵ میلیراد تومانی به عمری پیشنهاد داده تا این بازیکن را جذب کند، پیشنهادی که بیش از ۲۰ برابر رقم دریافتی عمری از پرسپولیس خواهد بود.

این همه در حالی است که در حال حاضر اولویت برای عمری گرفتن کسورات خدمتش است تا در وهله اول از ملوان جدا شود و بعد از آن به فکر جابجایی و ترک باشگاه پرسپولیس باشد.

محمد عمری اولین بار توسط یحیی گل محمدی بود که به فوتبال ایران معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد این همکاری دوباره در تیم فولاد ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->