صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تشکیل ستاد برای خدمت رسانی به زائران در دهه آخر صفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جاوید کیانی اظهار داشت: برای سومین سال پیاپی، ستاد ویژه‌ای با محوریت، فعالیت در دهه آخر صفر با هدف استفاده و به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های مدیریت شهری در راستای ارتقا خدمتگزاری به زائران تشکیل شد

وی افزود: ۶کمیته تخصصی از جمله، تکریم و استقبال از زائران، اطلاع رسانی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک، نظارت، بازرسی و حفاظت و حراست زیر نظر این ستاد فعالیت دارند.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به پیش بینی افزایش حضور زائران در ایام پایانی ماه صفر، از مهم‌ترین وظایف این حوزه برپایی و نظارت ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی و نقاط مختلف شهر، اسکان زائران و همچنین فعالیت پایگاه‌های راهنمای زائر در سطح شهر مشهد است. 

کیانی گفت: در این ایام ۵ ایستگاه استقبال از زائر برای زائران پیاده و ۲ ایستگاه سواره در نقاط مختلف شهر با ارائه خدماتی همچون بهداشتی و درمانی، پذیرایی از زائران، امداد ونجات، توزیع محصولات فرهنگی، پخش نذری و... فعال خواهد شد‌

او در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز در بحث اسکان زائران، کمپ زائر پذیر غدیر با تجهیزات کامل آماده پذیرایی از زائران دهه آخر ماه صفر است و ۵۵ مرکز اسکان اضطرار و موقت با ظرفیت بیش از ۸۰ هزار نفر شب خواب به منظور اسکاندهی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.