صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا (ع) گفت: برای حضور در اردوی راهیان نور ویژه مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب ۱۷۰۰ نفر در خراسان رضوی ثبت نام کردند که ۱۴۰۰ نفر از این جمعیت مشهدی‌اند.

محسن سهیل طرقبه در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت حضور ثبت نام کنندگان در اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب که در شش ماهه نخست سال برگزار می‌شود اظهار کرد: این اردو‌ها از هفته اول خردادماه سال جاری شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

سهیل طرقبه با بیان این مطلب که از تمام اقشار مختلف در اردوی راهیان نور ثبت نام کرده اند افزود: طلاب، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و فعالان فرهنگی و بسیج محلات در این اردو شرکت کرده که علاقمندان لازم است از طریق پایگاه‌های بسیج ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ابراز کرد: اردوی راهیان نور با توجه به گرمای فصل بهار و تابستان در شش ماهه نخست در استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد، قصر شیرین، خواجه عمران، محل شهادت شهید کاوه، تنگه چالدران و ... بازدید خواهند کرد. برای افرادی که به صورت خانوادگی با خودروی شخصی به این مناطق آمده اند نیز اتوبوس برای بازدید مهیاست.

سهیل با ذکر این مطلب که اردوی راهیان نور ۶ روزه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: هزینه ثبت نام اردو به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بنا به خدماتی که هر کاروان می‌دهد متفاوت است.

وی گفت: ۱۷۰۰ نفر تا کنون در استان خراسان رضوی در اردوی راهیان نور ثبت نام کردند که از این میان ۱۴۰۰ نفر یعنی نزدیک به ۸۰ درصد جمعیت را مشهدی‌ها تشکیل می‌دهند.

مدیر سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان با تاکید بر اینکه شهید محمود کاوه به عنوان یکی از شهدای سردار در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسیده است خاطرنشان کرد: هر ساله یادمان و بزرگداشت شهید کاوه در سالروز شهادتش یعنی ۱۰ شهریور ماه در این مناطق برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل تقارن این روز با دهه آخر صفر، یادمان شهید کاوه ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.