عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس
سرخط خبرها

راهیان نور، فتح قله‌ای از مسیر متعالی بسیج

  • کد خبر: ۲۱۶۴۰۰
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
راهیان نور، فتح قله‌ای از مسیر متعالی بسیج
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد گفت: تفکر بسیجی نیز در گرو یادبود شهدایی است که در این راه از جان خود گذشتند و این موضوع نیز با اهداف و اقداماتی نظیر برپایی راهیان نور به مرحله بروز و ظهور می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز،  حجت الاسلام سید جواد هاشمی با اشاره به روز راهیان نور گفت: ۲۰ اسفند ماه در تقویم ملی ما به عنوان روز ملی راهیان نور نامگذاری شده است. این موضوع و شکل گیری آن نیز به سفر رهبر معظم انقلاب برمی‌گردد.  

وی افزود: هشتم فروردین ۱۳۷۸ بود که مقام معظم رهبری به یادمان شلمچه و حضور در میان زائرین راهیان نور سفر کردند. این سفر سبب شد تا توجه ویژه‌ای به موضوع راهیان نور صورت پذیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد در ادامه به نقش و جایگاه راهیان نور اشاره داشت و گفت: امسال شعار «در راه فتح قله‌ایم» به عنوان شعار سال راهیان نور انتخاب شد. سال قبل نیز شعار «ما متحدیم» انتخاب شد. بی شک این شعار‌ها هرکدام بیانگر سرفصل‌های مسیر روشن راهیان نور است.

حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه «بسیجی در تراز انقلاب اسلامی» را یک راهبرد مهم دانست و گفت: تفکر بسیجی نیز در گرو یادبود شهدایی است که در این راه از جان خود گذشتند و این موضوع نیز با اهداف و اقداماتی نظیر برپایی راهیان نور به مرحله بروز و ظهور می‌رسد. ما معتقدیم که با بسط و گسترش دادن تفکر و فرهنگ بسیجی در میان تمام آحاد جامعه می‌توان به این مهم دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->