صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، گفت: آماده همکاری و تعامل با شرکت برق برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی با همکاری بخش خصوصی در نقاط مختلف شهر هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان یزدی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد، اظهار کرد: آماده همکاری و تعامل با شرکت برق برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی با همکاری بخش خصوصی در نقاط مختلف شهر هستیم. اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی نیازمند همکاری و تعامل بیشتر میان دو مجموعه است.

وی ادامه داد: بر این اساس شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در زمینه‌هایی مانند همکاری در صدور مجوز برای اجرای طرح‌های برق‌رسانی در سطح شهر با شرکت توزیع برق همکاری کند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشترکی که در حال برنامه‌ریزی است را ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی در سطح شهر دانست و گفت: این طرح‌ها می‌تواند به کاهش آلودگی هوا و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کمک کند.

محمدیان‌یزدی همچنین به استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تأمین برق ساختمان‌های شهرداری و معابر عمومی اشاره و اضافه کرد: شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در این زمینه با شرکت توزیع برق مشهد همکاری داشته باشد.

گام‌های بلندی در جهت کاهش پیک مصرف برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی برداشته است

در ادامه عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد، نیز در این نشست با اشاره به تعهدات این شرکت در قبال زائران و مجاوران حضرت رضا (ع)، تاکید کرد: این شرکت با اجرای طرح‌های مختلف و به‌روزرسانی تجهیزات شبکه برق، متعهد به ارائه خدمات باکیفیت و پایدار به مشترکین است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این زمینه، گفت: برق مشهد با نصب کنتور‌های هوشمند و سامانه‌های مدیریت مصرف، گام‌های بلندی در جهت کاهش پیک مصرف برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی برداشته است. همچنین با توسعه شبکه‌های برق هوشمند، در تلاش هستیم تا پایداری شبکه برق را افزایش داده و از خاموشی‌های ناخواسته جلوگیری کنیم.

منبع: صداوسیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.