صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که سوابق بسیار روشنی در عرصه فوتبال دارد. اگر با این بازیکن توافق نهایی حاصل شود به اردوی آبی‌ها در ترکیه خواهد پیوست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که تکلیف ماندن یا جدایی دو بازیکن خارجی بوسنیایی خریداری شده توسط مدیران باشگاه استقلال نامشخص است، باشگاه استقلال مقدمات عقد قرارداد با کاکوتای فرانسوی را فراهم کرده است؛ بازیکنی اصالتا اهل جمهوری کنگو که سابقه بازی در تیم ملی کنگو را هم در کارنامه خود دارد.

 این بازیکن به سبب قرارداد بلندی مدتی که با چلسی داشت و مدام به طور قرضی به تیم‌های اروپایی نقل مکان می‌کرد، مورد توجه بسیاری از رسانه‌های اروپایی است.

 کاکوتا در تمام رده‌های سنی تیم ملی فرانسه نیز سابقه بازی دارد و جزو بازیکنانی محسوب می‌شود که رده‌های پایه ملی را در تیمی جز زادگاه اصلی‌اش بازی کرده است. کاکوتا متولد شهر لیل فرانسه است.




 او دوران حرفه‌ای خود را از تیم فوتبال لنس آغاز کرد. کاکوتا سپس خیلی سریع توسط استعدادیاب‌های چلسی شناسایی شد و این تیم لندنی، قراردادی طولانی مدت را با کاکوتا به امضا رساند. سپس این بازیکن به تیم‌های مختلفی مانند فولام، بولتون، لاتزیو، دیژون فرانسه و ویتس آرنهم هلند قرض داده شود.

 او در ادامه حضور در تیم‌های سویا، رایو وایه کانو، دپورتیوو لاکرونیا اسپانیا و یک تیم چینی را تجربه کرد. کاکوتاه در ادامه مسیر حرفه‌ای خود به آمینس فرانسه پیوست و دو فصل نیز در لنس توپ زد و سپس در سال ۲۰۲۲ مجددا برای آمینس به میدان رفت و فصل گذشته نیز در ۲۲ دیدار از لیگ دوی فرانسه به میدان رفت که حاصل آن، ۶ گل و ۲ پاس گل بود.

 بازیکن مورد نظر استقلال سابقه قهرمانی با تیم زیر ۱۹ ساله‌های فرانسه در اروپا را در کارنامه دارد.  او همچنین قهرمانی لیگ جزیره و FA کاپ را با چلسی و در سال ۲۰۱۰ در کارنامه دارد. با توجه به سوابقی  که این بازیکن دارد، چنانچه در استقلال حضور یابد، این تیم درخط حمله صاحب یک مهره قابل اتکا خواهد شد و با توجه به اینکه کاکوتا فصل پیش مدام در کوران بازی بوده، از لحاظ آمادگی بعید است مشکلی داشته داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.