جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو کاکوتا از چلسی تا استقلال| رونمایی از وینگر بین المللی استقلال در اردوی ترکیه؟ مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟ حذف شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی از المپیک پاریس هنر دست استادکاران فرش تبریز در راه المپیک ۲۰۲۴ مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان استقلال قرضی جدا می‌شود مجلل راهی یک چهارم نهایی المپیک پاریس شد + فیلم حاشیه‌های المپیک پاریس | بوکسور نیجریه‌ای در جمع دوپینگی‌ها ویدئوی صحبت‌های امیر حاج‌رضایی در مراسم تدفین فرزندش نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دوستانه آرسنال و منچستریونایتد| قبراق مثل توپچی‌ها پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس
سرخط خبرها

احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا

  • کد خبر: ۲۴۱۵۵۹
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا
به احتمال زیاد ورزشگاه تختی تهران مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برپایی بازی‌های لیگ قهرمانان یا لیگ نخبگان قرار نخواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ورزشگاه تختی تهران یکی از ورزشگاه‌های عجیب و غریب در شرق تهران است که به دلیل شرایط خاص از وضعیت متفاوتی نسبت به سایر ورزشگاه‌های استان تهران برخوردار شده است.

این ورزشگاه علاوه بر اینکه در نقطه مناسبی از شهر به لحاظ تردد و عبور و مرور قرار ندارد، شکل ظاهری ناقصی دارد و سکو‌های آن نصفه است.  


برخی از قدیمی‌ها معتقدند که این ورزشگاه پیش از انقلاب اسلامی مصارف نظامی داشته و قرار نبوده به عنوان یک ورزشگاه به جهت برگزاری بازی‌های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد، اما بعد‌ها به دلایلی مورد استفاده قرار گرفته و همچنان نیمی از فضای آن سکو دارد و نیمی دیگر خالی است و اگر زاویه دوربین سمت روبه روی جایگاه را نشان دهد که غالبا این گونه است بسیاری تصور می‌کنند بازی برگزاری شده در یک کمپ تمرینی است.

با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و مشکلات عدیده‌ای دارد، تصمیم گرفته شده بازی‌های استقلال و پرسپولیس در فصل جاری در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، اما این ورزشگاه با کاستی‌های متعددی مواجه است که گفته شده کنفدراسیون فوتبال آسیا با ایراد گیری از آن، چنین ورزشگاهی را مناسب برای برگزاری بازی‌های آسیایی نمی‌داند.

زمزمه رد کیفیت ورزشگاه تختی در روز‌های اخیر به شدت شنیده می‌شود و اگر این اتفاق رخ دهد، بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید در استان دیگری برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->