صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:۳۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان قادر به استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان(شاد) نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا صابری تولایی افزود: پیش‌بینی می‌شود این دانش‌آموزان مقطع متوسطه  به دلیل فقدان زیر ساخت‌های فنی و اینترنت نمی توانند در این شبکه ثبت نام کنند.

 

وی گفت: به احتمال زیاد سایر ۷۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول، دوم و هنرستانی در استان خراسان رضوی امکان و شرایط استفاده از این شبکه ملی را دارند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که ثبت نام مدارس و دانش‌آموزان در شبکه شاد از روز گذشته در استان آغاز شده است افزود: تا اواخر هفته آینده نتایج وضعیت ثبت نام دانش آموزان استان در این شبکه مشخص می‌شود.

 

صابری، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۸۰۰ مدرسه در مقطع متوسطه نظری دوم و دو هزار مدرسه در مقطع متوسطه اول فعالیت دارند که در مجموع ۶۰۰ هزار دانش آموز استان خراسان رضوی در این مقطع اشتغال به تحصیل دارند.

 

وی گفت: در هنرستان های خراسان رضوی هم که به تعداد ۵۶۰ باب هستند هم تعداد ۶۵ هزار دانش آموز دختر و پسر تحصیل می‌کنند.

 

استان خراسان رضوی هم اکنون دارای یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که ثبت نام مدارس ابتدایی استان در شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموزی) هم اکنون در مراحل نهایی قراردارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.