سومین همایش بزرگ "خانواده باشکوه" در مشهد برگزار شد | مشارکت ۵۲۵ مادر در پویش "نذر یک فرزند" طی سه سال مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین خبرها از وضعیت مدارس و امتحانات منتشر شد

  • کد خبر: ۲۴۱۶۵
  • ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
آخرین خبرها از وضعیت مدارس و امتحانات منتشر شد
وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل اینکه امتحانات نهایی سه هفته‌ای زمان می‌برد و سه هفته بعد از آن نیز کنکور سراسری برگزار می‌شود، تدریس همه کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه دوازدهم باید تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی، افزود: امتحانات پایه ششم ابتدایی نیز امسال به صورت توصیفی و بدون نمره خواهد بود.



وی گفت: با آموزش مجازی و تلویزیونی محتوای همه کتاب‌های درسی باید آموزش داده شود و هیچ بخشی از کتاب درسی امسال حذف نخواهد شد.


▪️ آزمون هماهنگ پایه ششم ابتدایی امسال برگزار نمی‌شود



حاجی میرزایی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل تعطیلی مدارس در اسفند و فروردین ۴ تا ۶ هفته به سال تحصیلی اضافه خواهد شد البته در جلسه یکشنبه هفته آینده ستاد ملی کرونا این موضوع را دوباره بررسی خواهیم کرد.



وزیر آموزش و پرورش به شهریه دریافت شده در مدارس غیر دولتی اشاره کرد و گفت: خدماتی که شهریه آن‌ها گرفته شده، ولی اجرا نشده است باید به اولیا بازگردانده شود، در مورد شهریه سرویس مدارس نیز شورای آموزش و پرورش هر منطقه تصمیم گیری خواهد کرد.


▪️ علت «خطای ۴۰۳» برای ثبت‌نام در شبکه شاد چیست؟ + پاسخ به برخی سوالات


وی به المپیاد‌های دانش آموزی اشاره و افزود: امسال هیچ دانش آموزی به المپیاد‌های جهانی اعزام نمی‌شود و ما پیشنهاد داده ایم که این المپیاد‌ها به صورت مجازی برگزار شود که با موافقت مسئولان برگزاری المپیاد‌ها نیز روبرو شده است.



حاجی میرزایی گفت: آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نیز در صورت موافقت ستاد ملی کرونا و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری و در غیر این صورت به شکل مجازی برگزار خواهد شد.



وی به فعالیت شبکه آموزش دانش آموزی اشاره کرد و افزود: برای همه معلمان از جمله معلمان بازنشسته، خرید خدمات و سرباز معلم نیز در این شبکه برنامه ریزی شده است و این دسته از معلمان هم می‌توانند در این شبکه به آموزش مجازی بپردازند.



حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: درباره آموزش دانش آموزان استثنایی نیز در این شبکه ساز و کار‌هایی در نظر گرفته ایم تا این دسته از دانش آموزان نیز بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.



وی گفت: دانش آموزان اتباع نیز با درج کد یازده رقمی به جای کد ملی به شبکه متصل خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->