صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد

  • کد خبر: ۲۴۱۸۷۰
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت فردی که درپی نزاع بر سر دختری جوان مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شامگاه یکشنبه هفتم مردادماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس خبر دادند که در همین راستا تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سردخانه بیمارستان مذکور رفته و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در جریان تحقیقات خود با جسد مرد حدوداً ۱۹ ساله‌ای مواجه شدند که براثر تصادف عمدی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول ساعتی قبل به خاطر دختر جوانی در یک پمپ بنزین در محله پیروزی با عامل جنایت درگیر شده است. بدین ترتیب دوست مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و گفت که در شب حادثه با موتورسیکلت خود به پمپ بنزین رفته، اما مقتول در آنجا دختر مورد علاقه‌اش را سوار بر خودروی پراید یک مرد غریبه مشاهده کرده و نهایتاً با راننده آن مشاجره کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: مشاجره و فحاشی ادامه داشت تا اینکه راننده پراید ناگهان با سرعت زیادی متواری شد و مقتول هم روی صندوق عقب آن پرید و فریاد می‌زد خودرو را متوقف کن که قاتل طی یک مسیر طولانی با حرکات مارپیچ و مخاطره‌آمیزی که در خیابان داشت باعث شد تا مقتول به طرز وحشتناکی به زمین بخورد و سرش آسیب ببیند. پس از آن متهم و دختر جوان با همان خودروی پراید متواری شدند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: پس از اظهارات شاهد جنایت، بررسی و تجزیه‌های اطلاعاتی تیم جنایی آغاز و در این شاخه از تحقیقات تردد متهم در میدان امام خمینی شناسایی و توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان بازجویی‌ها با اظهار ندامت و پشیمانی صراحتاً به قتل مرد جوان در محله پیروزی اعتراف کرد.

به گفته وی پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت پیدا کردند تا با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند. همچنین با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.