دستگیری سارقی که برای مالباخته‌ها نامه حلالیت می‌نوشت! قاتل ۱۸ ساله بخشیده شد! آیا می‌دانید مجازات اعاده حیثیت چیست؟ حریق کارگاه تولید کیسه‌های نایلونی در مهرمادر (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای خیابان پاسداران جزییات پرونده قتل شیما از زبان سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصادف وحشتناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس + فیلم ماجرای فرود هواپیمای کیش_ تهران در فرودگاه شیراز چیست؟ (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال کشور آغاز شد (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) قتل ناموسی در حالت مستی فرار زن جوان از خانه شوهر پیر و قمارباز ایران ششمین کشور چاق‌های جهان است! آماده‌باش هلال احمر برای حوادث جوی در ۴ استان (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده در یکی از برج‌های کیش (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند اسامی وازلین‌های غیرمجاز اعلام شد
سرخط خبرها

تصادف وحشتناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۲۸۸۶
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
تصادف وحشتناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس + فیلم
فرماندار شهرستان بندرعباس از تصادف شدید یک دستگاه خودروی سوخت بر با خودروی عبوری در محور بندرعباس به میناب حدفاصل روستای پشتکوه خبرداد و گفت: تمام سرنشینان جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، حبیب بهادری اظهار داشت: عصر امروز متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سوخت بر با خودروی عبوری در محور بندرعباس به میناب سانحه ناگواری رخ داد. 

وی افزود: این خودروی سوخت‌بر در خلاف مسیر حرکت جاده در حال تردد بوده و بر اثر سرعت زیاد تعادل خودرو از دست رفته و با یک خودروی عبوری در محور برخورد می کند، حجم تصادف در حدی زیاد بوده که هر دو خودرو دچار آتش سوری می‌شوند. 

فرماندار بندرعباس گفت: هنوز اطلاع دقیقی از تعداد افراد جان باخته وجود ندارد اما تمام سرنشینان جان خود را از دست داده اند. 

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حجم آتش و تصادفی که در وسط جاده رخ داده در حال حاضر محور بندرعباس به میناب مسدود است و ترافیکی نیز ایجاد شده اما عملیات امدادی در حال انجام است و مسیر مجدد بازگشایی خواهد شد. 

گفتنی است بنا به اعلام منابع محلی تاکنون چهار نفر در این حادثه تلخ و ناگوار جان خود را از دست داده و در آتش سوخته اند. 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->