صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع ۳۰۰هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

  • کد خبر: ۲۴۲۰۴
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد گفت: تمام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا، در حاشیه شهر مشهد نیز اعمال شده است.
لاله سادات کوثری- رمضانعلی فیضی با اعلام این خبر افزود: مجموعه اقدامات مدیریت شهری در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا در حاشیه شهر مشهد در قالب برنامه‌های معاونت فرهنگی‌اجتماعی، شورا‌های اجتماعی محلات و سازمان بازآفرینی شهری اجرا شده است.

وی افزود: با مشارکت مدیریت شهری، آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، تا ماه مبارک رمضان ۳۰۰هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار ضعیف این شهر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شمار زیادی از سرپرستان خانوار حاشیه شهر شغل‌های روزمزد دارند که این روز‌ها فعالیتشان کاملا تعطیل شده و تنگنا‌های معیشتی برای آن‌ها ایجاده شده است.

وی گفت: فعالیت مجدد ناوگان اتوبوس‌رانی در ساعات خاص برای خدمت‌رسانی به این قشر بوده است.
وی افزود: کار ضدعفونی و مه‌پاشی حاشیه شهر مشهد مانند دیگر مناطق اجرا شده است و در این راستا در معابر کم‌عرض که امکان عبور وسایل مکانیکی نبود، کار با نیروی انسانی در قالب پمپ‌های کوله‌ای انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: توزیع غذای گرم، بسته‌های غذایی، ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی میلن برای شهروندان این مناطق از دیگر برنامه‌های ما در حوزه مقابله با کرونا در حاشیه مشهد است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در بودجه شهرداری تغییر ایجاد می‌شود، سعی ما بر این است که سهم مناطق کم‌برخوردار همچنان سهم خوب و شایان توجهی باشد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.