صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۲۴۰ پرونده تخلف واحد‌های اقتصادی در مشهد تشکیل شد

  • کد خبر: ۲۴۲۴۲۰
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: حاصل بازرسی و نظارت بازرسان جهاد کشاورزی از واحد‌های تولیدی، صنفی و غیرصنفی مشهد، منجر به تشکیل ۲۴۰ پرونده تخلف شد.

علی‌اکبر نصری‌سرآسیا روز پنجشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: ارزش این تعداد پرونده تخلف بیش‌از ۳۴ میلیارد ریال است.

وی افزود: تشدید بازرسی درخصوص کالا‌های اساسی ازجمله برنج ایرانی، حبوبات، نان، گوشت و... از اول تابستان در حال پیگیری و رصد و پایش است.

نصری ادامه داد: در بازدید‌های مستمر کارشناسان نظارت و بازرسی این اداره از فروشگاه‌های عرضه‌کننده موادغذایی سطح شهر، بالغ بر ۲۱ پرونده آرد، ۵۱ پرونده نان، ۲۴ پرونده چای و ۱۸ پرونده گوشت بدون‌هویت صورت‌جلسه شد و اقدامات قانونی صورت پذیرفت.

این مسئول اظهار کرد: شهروندان لازم است برای اطمینان از وضعیت بهداشت و سلامت موادغذایی، این فراورده‌ها را از فروشگاه‌های معتبر که تحت نظارت بوده و موادغذایی را در شرایط بهداشتی نگهداری و عرضه می‌دارند، خریداری کنند.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت غذایی مصرف‌کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از شهروندان خواست هنگام خرید موادغذایی، به مشخصات تولید، نوع بسته‌بندی و محل نگهداری آن توجه کرده و از خرید موادغذایی بدون‌هویت خودداری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.