صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسر خیانتکار

  • کد خبر: ۲۴۲۵۷۶
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
زن جوانی که با اجرای نقشه شیطانی همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اواخر سال ۱۴۰۰، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با بازپرس ویژه قتل، مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای را روی تخت بخش مراقبت‌های قلب گزارش و عنوان کردند چند ماه پبش متوفی به‌خاطر سکته به این مرکز درمانی منتقل شده، اما اقدامات پزشکی فایده‌ای نداشته است.

چند وقت پس از خاکسپاری، پدر متوفی به شعبه دوم دادسرای امورجنایی رفت و از عروس سابق خود شکایت کرد. او گفت: پس از آنکه فرزندم را از دست دادم، عروسم با فردی غریبه‌ای که ظاهراً از گذشته با او ارتباط داشت، ازدواج کرد. پیش از این نیز، پسرم و همسرش اختلافات عمیقی داشتند. مرگ ناگهانی فرزندم بسیار مشکوک است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در نخستین گام دریافتند که متوفی با همسرش به‌خاطر روابط خارج از چهارچوب خانواده با هم اختلاف داشتند و یکدیگر را بار‌ها به قتل تهدید کرده بودند.

تیم جنایی در گام بعدی با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند، زن جوان هنگاهی که همسرش زنده بوده با مرد جوانی که اکنون شوهرش است به صورت مخفیانه در فضای‌مجازی ارتباط داشته و نقشه جنایت را طراحی کرده است که همین سرنخ کافی بود تا متهمان پرونده در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه مردادماه سال ۱۴۰۳، کارآگاهان پس از کسب مجوز‌های لازم قضایی از مراجع قضایی، زن و شوهر جوان را دستگیر کردند و خیلی زود هدف تحقیقات قرار دادند.

مرد جوان که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه ارتکاب جرم بود پس از مشاهده با شواهد و مدارک موجو به جنایتی هولناک اعترف کرد و گفت: چند سال پیش در فضای مجازی با زن جوان آشنا شدم و هنگامی که پی بردم او متاهل است با یکدیگر تصمیم گرفتیم تا شوهرش را به قتل برسانیم و سپس ازدواج کنیم.

متهم ادامه داد: با اجرای نقشه قبلی قرص‌های مرگباری را تهیه کردم و به زن جوان دادم. او نیز با شگرد‌های مختلف قرص‌ها را به همسرش خوراند که مرد جوان سکته قلبی کرد و چندین ماه بعد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت. پس از ارتکاب جنایت با یکدیگر ازدواج کردیم، اما عذاب وجدان داشتیم.

پس از این اظهارات تکاندهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امورجنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.