صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار فراخوان برای دعوت از هیئات و گروه‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان و عزاداران مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا خونویی ضمن اعلام این خبر افزود: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران هر ساله در روز اربعین حسینی، از میدان آیینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود و سال گذشته ۱۲۰۰ موکب مردمی در این مسیر، پذیرای زائران و عزاداران حسینی بودند.

وی ادامه داد: در مسیر این پیاده‌روی موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائران سامان‌دهی خواهد شد که این خدمات توسط گروه‌های جهادی و نهاد‌های مردمی صورت می‌گیرد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جایگاه پشتیبانی و تقویت موکب‌های مردمی فعالیت می‌کند.

خونویی اضافه کرد: مانند سنوات گذشته برای ساماندهی بهتر خدمات هیئات مردمی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم جاماندگان اربعین حسینی، سامانه mookeb.farhangsara.ir در دسترس موکب‌داران خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو موکب تا روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت درخواست، در سامانه ثبت‌نام کنند. پس از بررسی و شناسایی ظرفیت‌های مورد نیاز، به گروه‌های منتخب برای برنامه‌ریزی‌های بعدی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، همزمان با روز اربعین از میدان آیینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.