صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توکلیان نماینده هند در پاریس!

  • کد خبر: ۲۴۲۸۵۳
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
پیشکسوت مشهدی کشتی ایران به عنوان نماینده فدراسیون کشتی هندوستان در پاریس حاضر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر توکلیان که چند سالی است به عنوان مربی در آکادمی ملی پایه کشتی هندوستان فعالیت می‌کند، حالا از سوی فدراسیون این کشور ماموریت دارد تا در المپیک پاریس حاضر بوده و عملکرد کشتی‌گیران هندی را زیر نظر داشته باشد.

توکلیان در این باره گفت: تیم هند برای المپیک یک سهمیه در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد مردان و ۵ سهمیه در کشتی آزاد زنان بدست آورده است. با توجه به اینکه با فدراسیون کشتی هندوستان همکاری دارم با دعوت کمیته ملی المپیک این کشور به پاریس آمده‌ام تا عملکرد کشتی‌گیران هندی را از نزدیک نظاره‌گر باشم.

این پیشکسوت کشتی مشهد که در محل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاریس هم حاضر شده بود، درباره شانس‌های کشتی‌گیران ایرانی در پاریس اظهار کرد: آن‌چیزی که من از نزدیک دیدم روحیه نفرات خیلی خوب بود، قطعا مردم عزیزمان از روز دوشنبه شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی ملی‌پوشان کشتی فرنگی خواهند بود.

مسابقات کشتی بازی‌های المپیک پاریس روز‌های ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در سالن «شامپ دِ مارس آرنا» شهر پاریس برگزار خواهد شد و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ حضور خواهد داشت. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.