صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اتاق استاد بسیجی باید ملجا دانشجوی مسئله‌دار باشد. فضایی ایجاد کنید دانشجویان با شجاعت به نزد شما بیایند و سخنان و انتقادات خود را مطرح کنند و توجیه شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی و اعضای شورای بسیج اساتید کشور که امروز (۱۴ مردادماه) در مشهد برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با محکوم‌کردن جنایت تلخ رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: از منظری دیگر می‌توان این جنایت را به فال نیک گرفت. شهادت اسماعیل هنیه در ایران، پیمانی مقدس و نانوشته میان مردم ایران و فلسطین و لبنان و یمن ایجاد کرد که به راحتی نمی‌توان آن را از هم گسست.

پیمان مقدسی که با خون شکل گرفت و امضا شد

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شعار انقلاب، به چالش کشاندن زیربناهای فلسفه حکمرانی غرب است. انقلاب، دموکراسی غرب را که قرن‌ها بر آن تاکید دارد، به چالش کشیده است. عظمت و بزرگی انقلاب نیز در همین است که اصلی‌ترین و ریشه‌ای تمرین مسئله را قرار داده است.

وی افزود: البته دنیای غرب نیز در برابر این موضوع ساکت نمی‌نشیند و یک لحظه هم برای خاموش کردن این شعار درنگ نمی‌کند و از هر ابزاری هم در این راستا استفاده می‌کند و در طول سالیان گذشته از هیچ امری فروگذار نکرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در در ادامه گفت: یکی از بخش‌های مهم جامعه که مورد طمع دشمنان است، دانشگاه و دانشگاهیان بوده است.

وی افزود: باید جریان بسیجی و استاد بسیجی دانشگاه، مأمنی و پناهگاهی برای دانشجویان ما باشد که اذهان آنها پر از مسائل مختلف است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: اتاق استاد بسیجی باید ملجا دانشجوی مسئله‌دار باشد. فضایی ایجاد کنید دانشجویان با شجاعت به نزد شما بیایند و سخنان و انتقادات خود را مطرح کنند و توجیه شوند.

وی افزود: از سوی دیگر، استاد بسیجی باید به لحاظ علمی دست پر داشته باشد تا بتواند نخبگان را جذب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم در میان دانشجویان و از سوی دیگر، نخبگان تاثیرگذار باشیم، باید به لحاظ علمی در رشته و تخصص خود دست برتر داشته باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.