دستگیری متهم سرقت طلا‌های کودکان در مشهد بالگرد اورژانس نیشابور جان بیمار سکته‌مغزی را نجات داد (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) پیش بینی ۶۰۰ هزار صندلی قطار برای سفر ریلی اربعین ۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم خواص سم‌زدایی فوق العاده انجیر سیاه که نمی‌دانید اهمیت مکمل‌های ضروری برای افزایش کیفیت شیر مادر شکسته شدن رکورد گرما در برخی از شهرهای کشور واکسیناسیون سراسری کودکان زیر ۲ سال با واکسن پنوموکوک در کشور راهکارهای برون‌رفت دولت چهاردهم از چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ١۴ مرداد ١۴٠٣)| تا پایان هفته هوا در خراسان رضوی گرم است بیش از ۲۰ درصد مراجعات پزشکی با خودمراقبتی قابل درمان است علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: اتاق استاد بسیجی باید مأمن و پناه دانشجویان باشد همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد + فیلم برگزاری آزمون جذب ۱۰ هزار نیروی اداری برای دادگاه‌های صلح روش صحیح بغل کردن نوزاد و دادن او به فرد دیگر به چه صورت است؟ تعلیق فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی به دلیل گرانفروشی بلیت اربعین برای سالم ماندن در پیری چه باید کرد؟ حکم قصاص برای پسر هجده‌ساله‌ای که مادرش را به‌خاطر حرف مردم به قتل رساند + عکس آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) خون دماغ یا خونریزی بینی از مشکلات شایع در گرمای تابستان است + چند راهکار درمان پسر جوان به قتل پدرش و راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد
سرخط خبرها

همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۳۰۳۱
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد + فیلم
همایش بزرگ بسیج اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور، صبح امروز (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) به‌میزبانی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی با عنوان «چالش‌ها و فرصت‌ها؛ رویکرد‌ها و راهبردها» با سه گروه مخاطب شامل مسئولان کانون‌های بسیج اساتید، اعضای شورای استانی بسیج اساتید و جهادگران تبیین، در مشهد آغاز شد. در این دوره‌ دوهفته‌ای، ضمن پرداختن به اهم مسائل کشور و چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو، رویکرد‌ها و راهبرد‌های اساتید بسیجی و سازمان بسیج اساتید برای حل مشکلات و مسائل کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این دوره، حدود هزار و ۲۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند و در آن، چهار اولویت «انسجام‌بخشی و اعتلای سازمانی»، «کمک به اعتلای آموزش عالی کشور، تحقق دانشگاه اسلامی و ارتقای منزلت اجتماعی اساتید دانشگاه»، «جهاد تبیین» و «کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور» مدنظر خواهد بود.

بسیج باید در همه حوزه‌ها نقش‌آفرین باشد

در مراسم افتتاحیه این دوره، محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، با اشاره به اینکه بسیج اساتید جایگاه مناسبی پیدا کرده است، ابراز امیدواری کرد که این جایگاه در جامعه مستحکم‌تر و اثرگذارتر شود.

وی با بیان اینکه بسیج معجزه انقلاب اسلامی و متعلق به حاکمیت و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید هسته‌های مقاومت بسیج در جهان تشکیل شود.

مردانی افزود: معنای «بسیج» فقط نظامی‌بودن و دفاعی‌بودن و جهاد اصغر نیست؛ بلکه بسیج می‌بایست در ابعاد گوناگون و در همه حوزه‌ها نقش‌آفرین و پیشگام باشد.

مردانی خاطرنشان کرد: استاد بسیجی در دانشگاه، علاوه بر ایفای نقش استادبودن، باید با تفکر، اندیشه و روحیه بسیجی، برای اعتلای دانشگاه، تربیت نسل‌های آینده و نقش‌آفرینی در تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی تلاش کند و مؤثر باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج وابسته به هیچ حزب و گروه و دسته‌ای نیست. بسیج ارکان دفاعی همه‌جانبه در انقلاب اسلامی است و امیدواریم شاهد پیاده‌سازی تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها باشیم.

وی با اشاره به تشکیل دولت جدید در کشور افزود: وظیفه همه ماست که درراستای موفقیت دولت و رفع گرفتاری‌ها و چالش‌ها تلاش کنیم. بسیج اساتید به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار بر عرصه‌های تخصصی، آمادگی دارد تمام امکانات خود را در سطوح مختلف ملی و استانی به کار بگیرد و کمک کند تا درخت تنومند نظام اسلامی به ثمر بنشیند.

گفتنی است سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی و «جمیله علم‌الهدی» همسر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی از دیگربرنامه‌های این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->